Правильно мріяти
До переліку бажаних весільних подарунків, або wish-листу, заздалегідь продуманого і відправленого гостям, молодята ставляться по-різному. Одні уникають його, вважаючи публічною демонстрацією власної меркантильності (і отримують потім подарунки, вибрані на чужий смак, які і підходять під чужий інтер´єр), інші знаходять у ньому порятунок від ситуації, коли більшість запрошених на весілля раптом вирішать, що родині необхідний саме сервіз, і ніщо інше.
Насправді складання wish-листа - перш за все прояв поваги до часу гостей, яких ви позбавляєте від необхідності об´їжджати десятки магазинів і ламати голову в пошуках чогось особливого, а також ознака раціонального і відповідального підходу до організації весілля. Наприклад, в США наречений і наречена відправляються в будь-який з великих магазинів (Macy´s, Nordstrom, Target), де вибирають предмети, які хотіли б отримати на весілля.
Ці товари вносяться в базу даних, а молодятам видається картка з номером їхнього списку і назвою магазину. Картку разом із запрошенням на весілля відправляють кожному гостю, а тим тільки й залишається, що зв´язатися з менеджером магазину і оплатити будь-яку позицію у списку. Більше того, для цього зовсім не обов´язково виходити з дому - досить вибрати з wish-листа подарунок підходящої цінової категорії і оплатити покупку банківською картою. Таким чином, wish-лист не тільки допомагає економити час гостей, але й уберігає молодят від можливості отримати дубльовані подарунки.
У Німеччині широко поширена практика «подарункових столів». Система вибору бажаних речей та ж, що і в США, але за результатами роздумів нареченого і нареченої в магазині формується не безликий список, а барвистий стіл, де зібрані всі подарунки - посуд, постільна білизна, побутова техніка і так далі.
Запрошеним також повідомляється назва магазину, в якому вони можуть купити будь-яку річ з схваленого закоханими асортименту і вибрати подарунок не тільки за ціною, але і за зовнішнім виглядом. До речі, служба доставки будь-якого солідного універмагу позбавляє гостей і від необхідності самим тягнути подарункового бронзового коня, якого побажали мати молодята, на весілля - в потрібний день кур´єр доставить подарунок прямо в руки щасливцям, причому вже в красивій упаковці і з вашою візитною карткою.
Грамотно бажати
Більшість запрошених на весілля зацікавлені в покупці доречного і бажаного подарунка не менше за самих молодят. Люди дійсно витрачають багато часу, енергії та емоцій на пошук і вибір відповідної речі. І при цьому абсолютно щиро вірять, що більше нікому не прийде в голову купити комплект постільної білизни або кришталеву вазу. Або не сплять ночами, отримавши запрошення на весілля до начальника, малознайомої або досить забезпеченої людини, гадаючи, що ж подарувати, щоб не виглядати скупим і нещирим у світлі сукні нареченої за сотні тисяч гривень і підписаного п´ятирічного контракту.
Навіть універсальний подарунок - конверт з грошима - в цьому випадку не здається гарною ідеєю: визначити, яку суму не соромно подарувати, часом складніше, ніж цю суму заробити. І в цьому випадку грамотно складений wish-лист дозволяє направити енергію і гроші гостей весілля в потрібне русло.
Список бажань повинен бути достатньо об´ємним і включати якомога більше різних категорій подарунків. У цьому випадку запрошені напевно зможуть вибрати річ, яка відповідає їх власним смакам та фінансовими можливостям. За традицією в списку зазвичай присутні срібло, фарфор, кришталь, постільна білизна та побутова техніка, але бувають і досить оригінальні побажання. Наприклад, одна пара включила в свій wish-лист перфоратор, два спальних мішка, кришталеву люстру і казан для плову.
Кому з гостей прийшла б у голову ідея подарувати хоча б щось з перерахованого? Але саме цих речей молодятам не вистачало для сімейного щастя. Вони не посоромилися повідомити про це відкрито, і в результаті у виграші залишилися обидві сторони. У wish-лист не прийнято вносити шикарні речі, проте гості часто кооперуються, щоб у складчину купити щось з меблів або дорогу техніку. Також при складанні списку подарунків, молодятам потрібно дотримуватися максимальної точності: наприклад, вказуючи чайник або пральну машину, обов´язково уточнити модель, колір і розмір.
Легко здійснювати
В Україні можливість скласти wish-лист поки пропонують лише найбільші магазини та бутіки. Однак навіть якщо у відділі з підходящими вам товарами не передбачена послуга wish-листа, в кожному конкретному випадку про неї можна домовитися з менеджером магазину.
Набагато більш прогресивними щодо wish-листа є інтернет-ресурси. Щоб створити wish-лист і розповісти про нього гостям, існує кілька способів. Найпростіший - вивісити список в соціальній мережі, при цьому давши в листі бажань не тільки найменування, але і посилання на конкретні подарунки. А «забронювати» ту чи іншу річ гості зможуть в коментарях.
Інший варіант - зареєструватися на спеціалізованому сайті, наприклад, на www.lesterwish.com, www.wishlist.com, www.wishmart.ru або www.mywishlist.ru, і залишити там свій список бажань. Як тільки хтось із запрошених вибере зі списку подарунок, який має намір оплатити, це відобразиться на сайті. Активно практикують подібні послуги інтернет-магазини, в яких можна знайти найрізноманітнішіі речі з усіх кінців світу, причому часто за дуже розумними цінами.
Пари, які вже випробували весільний wish-лист, оцінили зручність і корисність методу. По-перше, люди отримують задоволення від спільного вибору подарунків, мріючи, як вдало буде гармоніювати чайний сервіз з новими шторами, і намагаючись знайти компроміси. По-друге, визначають необхідні для себе речі, впорядковуючи мрії і отримуючи безцінний в сімейному житті досвід раціоналізаторства. Ну і звичайно, в результаті радіють ідеальним весільним подарункам.
За матеріалами wedding-magazine.ru