В цьому розділі ми поділимося з вами актуальниими порадами щодо роботи і кар'єрного успіху: як отримати роботу, як пройти співбесіду, як знаходити баланс між роботою і родинними стосунками тощо. А також тут ви знайдете багато корисної інформації для матусь, що бажають заробляти у декреті.
Хочете стати хорошою нянею і виділятися з тисяч подібних резюме? В такому випадку поради від нянь, які досягли успіху в своїй справі, будуть вам дуже доречними! Далі ми розповімо про все, що можуть порадити професійні няні початківцям – від того, як знайти хорошу роботу, до того, як правильно спілкуватися з сім'ями, в яких ви будете працювати.
Чи знали ви, що бізнес-етикет не зобов'язує жодного співробітника дарувати начальнику подарунки на будь-які свята? Насправді, згідно з цим самим етикетом, краще зовсім нічого не подарувати, ніж піднести неправильний подарунок (який змусить боса відчувати себе некомфортно або думати, що ви таким нехитрим чином намагаєтеся завоювати його прихильність). Але, як би там не було, дарувати подарунки шефу на день народження і календарні свята у нас прийнято. Як же, в такому випадку, вибрати правильний подарунок?
У кожної з нас є свої «дрібнички» і повсякденні ритуали: ранкова зарядка, хвилинка для себе коханої, запашна кава, маленькі приємності для доброго настрою або сніданок з родиною… Який би ритуал не був звичним саме для тебе, є список з 5 ранкових традицій, що можуть змінити світ всередині та навколо тебе. Спробуй зробити їх щоденними звичками і переконайся сама.
Вам знову доводиться їсти на роботі? Ми розповімо про те, як харчуватися в офісі здоровіше.
Сучасний темп життя іноді диктує свої умови. Одна з них – вимушене харчування на робочому місці. Як не крути, а більше половини сучасних працівників хоча б кілька разів на тиждень їдять біля монітора комп'ютера. Звичайно ж, це не корисно. Таке харчування може стати причиною не тільки переїдання і набору зайвої ваги, але і багатьох інших проблем зі здоров'ям.
Всі ми вважаємо себе товариськими, адже ми спілкуємося буквально постійно: вживу, говоримо по телефону, обмінюємося повідомленнями і пишемо листи. Але, як то кажуть, немає межі досконалості! І налагодити хороше спілкування зі співробітниками не менш важливо, ніж з друзями і родичами. Адже якщо ми не можемо нормально спілкуватися з колегами, від цього безпосередньо страждає наша робота.